Jestem nowa na forum ;) szukam fajnego obiektywu do mojego Nikonka... :)
Niestety nie znam się zbytnio na tego rodzaju sprzęcie. Dopiero zaczynam przygodę foto.
Dlatego też pytam Was o radę.. i będę niezmiernie wdzięczna za pomoc w znalezieniu dobrego, ale taniego (o ile to możliwe) sprzętu. :)
Mogę wydać na obiektyw niestety do 200zł...
Pozdr. CowBoy'ka
Jaki bardzo dobry obiektyw do Nikon F90x.?
Moderatorzy: rbit9n, zladygin, Michał Kowalski, Jerzy
Jaki bardzo dobry obiektyw do Nikon F90x.?
Ostatnio zmieniony 09 cze 2011, 08:49 przez CowBoy'ka, łącznie zmieniany 1 raz.
A możesz powiedzieć jakiej firmy.?witaj na forum
50/1,8 albo 50/2, do tej ceny znajdziesz jak dobrze poszukasz.
Piszcie dokładnie jakiej firmy, parametry itp.
Nie, nie jestem klonem "Stefanki".

-------------------------
rbit9n pisze:no one expects Spanish Inquisition!CowBoy'ka pisze: [----]
Nie, nie jestem klonem "Stefanki".
jak na razie widzę, że adres ip jest ten sam. poczekamy, zobaczymy.
Czy możesz ocenzurować mój IP komputera.? Stefanka pisze z tego samego komputera... ale nie muszę się tłumaczyć. Już kupiłam dobry obiektyw, więc proszę o skasowanie postu. Z góry dziękuję.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez CowBoy'ka, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- -#
- Kontakt:
Re: Jaki bardzo dobry obiektyw do Nikon F90x.?
hm za 200 to będzie ciężko, przynajmniej z 400 musisz liczyć jeśli chcesz dobrą 50tkę kupić.CowBoy'ka pisze:Jestem nowa na forum ;) szukam fajnego obiektywu do mojego Nikonka... :)
Niestety nie znam się zbytnio na tego rodzaju sprzęcie. Dopiero zaczynam przygodę foto.
Dlatego też pytam Was o radę.. i będę niezmiernie wdzięczna za pomoc w znalezieniu dobrego, ale taniego (o ile to możliwe) sprzętu. :)
Mogę wydać na obiektyw niestety do 200zł...
http://www.interfoto.eu/ mają więcej na stanie niż na stronie można wybierać spośród kilku egz. tego samego modelu 20/2.8 + 24/2.8 + 35/2 + 50/1.8 + 85/1.8 + micro nikkor 105 AF lub 70-210 4,5-5.6 i pozamiatane